Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 20 Mei 2010

Soalan yang membuatkan Aku "terkedu"

Peristiwa #1'

Masa beli nasik lemak dekat dengan opis Wan Malinee, kakak yang jual nasik tu tanya, " ni adik Ros ka?". .....Terdiam aku, mana taknya, memang aku adik Ros ( fairos ). Tapi kalau mengaku takkan le dia kenal Kak Ros nun jauh di Ipoh. Takkan le dulu dia ada jual nasik lemak dekat dengan nursery kak Ros?

So, setelah terkedu sejenak, terus jawab " Tak.."

Peristiwa #2

Masa tengah makan nasik dekat rumah mak mertua, tetiba Nabil bertanya, " Kenapa kat rumah kampung( rumah abah ) tak de Mak Tok ( panggilan diorang kat Mak Mertua- nnenek diorang la )..?"
Terkedu jugak, macamana dia boleh terkeluar soalan tu.... Sampai hari ni tak jawab lagi kat dia....

3 ulasan:

Amir faiez berkata...

myb org tu org pdg serai kot...tu yg tnya tu...anak teh konet ka...mana taw...kot2 die kwan kak ros dlu kot..heheh..

p.i.n.n.y berkata...

kuikuikui.....

imah berkata...

hahaha..knpa abg li x tnya.."ros yg mna???rmai ros yg saya knl..ros p motong pun saya knl"...hahaha

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails